Owsianka z truskawkami

Coś prostego i szybkiego ...płatki owsiane zalewamy jogurtem, mieszamy , wstawiamy do lodówki , a po kilku godzinach [ można zostawić nawet na noc] dodajemy owoce i mamy pyszne śniadanko, podwieczorek albo deserek....ja dałam jogurt truskawkowy i nie dawałam cukru, ale można dać jogurt naturalny i wtedy dosłodzić do smaku..u mnie są  truskawki, ale owoce można dać według własnego smaku.
Płatki zalać jogurtem i zostawić na kilka godzin a nawet na noc w lodówce.Następnie dodać owoce , ewentualnie cukier i wymieszać.


Desery z truskawkamiTruskawkowy zawrót głowy 2013

Komentarze

  1. Moje ulubione truskaweczki, idealne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dołączenie do akcji :) przepis już dodany do zbioru inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.