Ciasto jogurtowo malinowe na zimno


Coś na zimno ..bez pieczenia..z owoców np.sezonowych..u mnie truskawki jeszcze dojrzewają, a w zamrażarce miałam jeszcze trochę malin i to je wykorzystałam do tego deseru..

  • 30 dkg ciastek herbatników 
  • 16 dkg  margaryny
  • 60 dkg truskawek /malin 
  • 45 dkg serka waniliowego
  • 35 dkg jogurtu truskawkowego
  • 4 łyżki cukru
  • 2 galaretki truskawkowe

  • 2 śmietan-fixy
  • 0,5 l śmietany 30%
  • 2 łyżki cukru pudru
  • garść malin

Herbatniki włożyć do torebki foliowej i dokładnie rozgnieść np.wałkiem albo rozdrobnić w malakserze, dodać rozpuszczoną i jeszcze gorącą margarynę. Wymieszać i wyłożyć spód tortownicy, ubić dokładnie. Schłodzić w lodówce.
Owoce zmiksować, dodać serki, jogurt , cukier i galaretki rozpuszczone w 1,5 szkl.wody.Wszystko razem zmiksować i wyłożyć na spód herbatnikowy, wstawić do lodówki do stężenia.
Śmietanę ubić , dodać śmietan-fix i ubijać.Pod koniec dodać rozdrobnione owoce.Ubitą śmietanę wyłożyć na masę jogurtową.Schłodzić.
Desery z KremówkąCzerwone owoce w roli głównej

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.