Z życzeniami na Dzień Matki

Dziś Dzień Matki...złożyliście już życzenia?..ja  zaraz wybieram się osobiście do swojej Mamy z życzeniami i prezentem..


Dzisiaj składam ci Mamo 
Najlepsze życzenia 
Za Twe przykrości, za Twe cierpienia 
Za noce bolesne, za noce czułe 
Za wszystko Mamo dziś Ci dziękuję 
Dziś jestem dorosła, a Ty nieraz szlochasz 
Ty jesteś moja MATKĄ i
za to Cię kocham .

Na stronach kalendarze
świątecznych dni jest mało.

A szkoda! Co tu zrobić,

by świąt nie brakowało?
Lecz jeden dzień szczególnie
swym blaskiem w maju kusi:
dla jednych to - Dzień Matki,
a dla mnie - Dzień Mamusi.
Nie umiem mówić głośno,
jak kocham i co czuję...,
więc patrząc Mamie w oczy, 
cichutko... podziękuję.
Dziękuję za to w s z y s t k o,
czym dobroć jest na ziemi, 
że Jesteś najważniejsza,
że tego nikt nie zmieni,
że jeden dzień najpiękniej
w mym sercu jaśnieć musi:
dla jednych to - -Dzień Matki,
a dla mnie - Dzień Mamusi.


Komentarze