Surówka z kiszonej kapusty

Surówka z kiszonej kapusty..robiona jakiś czas temu [ zawieruszone zdjęcie]..robiłam ją z dodatkiem przyprawy do sałatek Prymat..były dwie wersje..jedna z dodatkiem zwykłej  oliwy, a druga z dodatkiem oleju z pestek dyni Biolevita, który ma ciemno-zieloną barwą i ma  orzechowy smak i zmienił wygląd  kapusty, ale poprawił smak..




Kapustę odcisnąć z nadmiaru soku i pokroić na drobniejsze kawałki, dodać marchewkę startą na tarce o grubych oczkach i cebulkę pokrojoną w kostkę.Dodać olej, przyprawy do smaku i dokładnie wymieszać..


Komentarze

  1. nie robię takiej ale chętnie zajadam jak mam zrobi:) smaczna do obiadu o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię taką często, ale tylko z oliwą, bez dodatkowych przypraw. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapusty kiszonej (tej prawdziwej z kwasem mlekowym, własnej, nie kwaszonej i szkodliwej nawet dla zdrowiea) nie odciska sie z soku! Toz to grzeszne marnotrastwo dobrodziejstwa jakie daje nam kapusta kiszona (nie mam na mysli sklepowych). Bakterie kwasu mlekowego i witaminy w tym najbardziej naturalna, mega przyswajalna wit C i inne witaminy i minerały rozpuszczalne w wodzie laduja w smieciach...No i jeszcze dodatek cukru...Zgroza...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.