1283. Nominacja Liebster Award


Po raz któryś...już nie pamiętam który ..zostałam nominowana do zabawy..tym razem  przez Clauditte.Dziękuję..


Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Ulubione narzędzie w kuchni to...?

Wow..sporo ich jest...
2. Bez jakiej przyprawy nie możesz się obejść w kuchni?

Obowiązkowo musi być..sól...pamiętam jak byłam w ciąży i byłam na diecie bez soli..masakra..
3. Jaka jest Twoja ulubiona sałatka/ surówka ?

Mhm..nie mam ulubionej..
4. Jaki jest Twój ulubiony program kulinarny i książka?

Książek mam sporo...i trudno wymienić jedną..a program kulinarny...mhm..lubię oglądać Bosonogą Contessę..
5. Czym dla Ciebie jest gotowanie?

Relaksem...
6. Twoje najbardziej ulubione danie to...?

Trudne pytanie...
7. Czy popierasz GMO? Tak czy nie? jeśli możesz to proszę uzasadnij.

Nie ..
8. Zdarza Ci się używać tzw. gotowców w torebkach, kostkach czy też słoikach w kuchni?

Oczywiście, że się zdarza...mam trochę takich różnych produktów do przetestowania..
9. Od kiedy prowadzisz bloga?

Od  27 lutego 2011 roku.
10. Skąd pomysł na nazwę bloga?

Tak po prostu...trudno było mi coś wymyślić..blog założyłam pod wpływem impulsu...a teraz zmieniłabym może  na inną nazwę..
11. Czym masz swojego ulubionego szefa kuchni? Kto to taki ?? 

Nie mam..

Dziękuję raz jeszcze za nominację...a ja nominuję wszystkich chętnych, którzy chcą wziąć udział w tej zabawie..i oto moje pytania.
  1. Dlaczego założyłaś bloga?
  2. Twoje ulubione danie?
  3. Twój pomysł na dobry humor?
  4. Do czego/kogoś masz słabość?
  5. Na co wydałabyś ostatni grosz?
  6. Co zrobiłabyś na romantyczną kolację?
  7. Największe marzenie?
  8. Największa kulinarna wpadka?
  9. Ulubiona pora roku i dlaczego?
  10. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
  11. Jak spędzasz wolny czas?

Komentarze