Bananowiec z czekoladą-batoniki musli


Czekolada ma dziś swoje święto..tak więc zapraszam na batoniki musli z polewą z czekolady..robiąc te oto batoniki okazało się, że.. ktoś wyjadł zapas czekolady haha i została tylko czekolada z wiórkami kokosowymi..no i taką czekoladę wykorzystałam.Przepis na to ciasto znalazłam tutaj..i ciut zmieniłam..ja powiedziałabym , że są to ..batoniki musli  niż ciasto bananowe..ale jak zwał tak zwał..nieważne..ważne oby smakowało..

  • 2 dojrzałe banany 
  • 18 dkg masła 
  • 10 dkg brązowego cukru 
  • 27 dkg płatków owsianych Kupiec
  • 3 łyżeczki syropu klonowego albo miodu 
  • 5 dkg rodzynek 
  • 5 dkg orzechów włoskich 
  • 5 dkg jagód goji
  • 5 dkg wiórek kokosowych 
polewa: 

  • 15 dkg gorzkiej czekolady 
  • 1/4 szkl. śmietany kremówki

Masło, cukier i syrop klonowy rozpuścić. Banany rozgnieść widelcem.Posiekać orzechy i podprażyć na suchej patelni.Płatki owsiane wymieszać z orzechami, jagodami , wiórkami i rodzynkami. Razem z bananami dodać do mieszaniny masła, cukru i syropu. Wymieszać dokładnie łyżką i wyłożyć na blachę o wymiarach 21x25 cm wyłożoną papierem . Rozsmarować i wyrównać.Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 st.C i piec około 30 minut, odstawić do ostygnięcia.Czekoladę razem ze śmietaną stopić w gorącej kąpieli wodnej. Polać ciasto i zostawić do zastygnięcia.




Dzień Czekolady

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.