Spaghetti



Jak już wcześniej pisałam ..moja młodsza córka uwielbia spaghetti..i robię je co jakiś czas, ale za każdym razem coś zmieniam..dodaję itd..tym razem do spaghetti wykorzystałam przyprawę do spaghetti Prymat ..spaghetti wyszło pyszne... 

  • 50 dkg mięsa mielonego
  •  1 cebula  
  • 2 ząbki czosnku 
  • 1 puszka pomidorów bez skórki 
  • 1/2 szkl. białego  wina
  • sól , pieprz
  • przyprawa do spaghetti
  • makaron spaghetti 
Cebulę i czosnek drobno pokroić, zeszklić na rozgrzanym oleju. Gdy się cebula zeszkli , dodać mięso podsmażyć ok. 10 minut, następnie dodać pomidory z puszki i wino , przyprawy do smaku. Całość dusić ok. 20 minut na małym ogniu.Na koniec dodać przyprawę do spaghetti. Makaron ugotować w osolonej wodzie .Na gorący makaron wyłożyć mięso z sosem i posypać serem . 

Przyprawa do spaghetti to aromatyczna kompozycja ziół i przypraw, nadaje potrawom z makaronem charakterystyczny śródziemnomorski smak. Mieszankę stanowią: aromatyczne przyprawy (bazylia, oregano, tymianek, cząber, chili, pieprz czarny), sól, warzywa suszone (czosnek, cebula, papryka słodka, natka pietruszki) oraz cukier. Dzięki temu przygotowanie wybornego, domowego spaghetti jest bajecznie proste.Przyprawę do spaghetti dodajemy bezpośrednio do podgrzewanego sosu pomidorowego lub na samym końcu przygotowywania potrawy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.