Pikantne skrzydełka

Lubicie pikantne potrawy? Jeśli tak to zapraszam na pikantne  skrzydełka...w sumie pikantność to kwestia gustu i smaku..U mnie w przypadku tych oto skrzydełek opinia  w domu była podzielona...jak nigdy dla mnie i męża skrzydełka były pikantne..a córki nie odczuwały żadnej pikanterii..Mhm..no i cóż teraz ma o przyprawie powiedzieć ? Przyprawa -pikantne skrzydełka Marsyl jest pikantna , ale skrzydełka w sumie były pyszne-to jest moja opinia.
Skrzydełka umyć .Wymieszać z przyprawą, włożyć do rękawa do pieczenia[niekoniecznie] i odstawić na około 1 godzinę.[u mnie dłużej].Piec w rękawie lub bez do miękkości skrzydełek.

Skrzydełka pikantne - przyprawa do potraw


Skrzydełka pikantne - przyprawa do potraw
Przyprawa pikantna do skrzydełek.
To przyprawa dla tych, którzy nie boja się ostrych smaków. Wśród wielu składników zawartych w mieszance wzbogacających smak potraw z drobiu, znajdziemy oczywiście ostre chili.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.