Ciasteczka serowe w cukrze


Na blogu Nasze Kuchenne Smaki podpatrzyłam przepis na takie ciasteczka..no i musiałam je zrobić..z połowy ciasta zrobiłam składane ciasteczka a z drugiej połowy małe rogaliki upieczone w specjalnej blaszce..
  • 20 dkg zamrożonego masła
  • 20 dkg twarogu 
  • 2 szkl. mąki
  • 2 żółtka
  • 2 łyżki zimnej wody 
  • 1 szkl. cukru
  • 1 łyżeczka cynamonu
Zamrożone masło zetrzeć na tarce o grubych oczkach oczkach,odać pokruszony twaróg i mąkę. Szybko zagnieść ciasto, dodać żółtka oraz wodę. Ponownie zagnieść.Ciasto zawinąć w folię aluminiową i wstawić do lodówki na minimum 1 godzinę.Rozwałkować cienko ciasto, za pomocą szklanki wykrawać koła.W miseczce wymieszać cukier z cynamonem.Wycięte koło umieścić w miseczce z cukrem i obtoczyć.Następnie złożyć koło na pół i znowu obtoczyć w cukrze.Znowu złożyć na pół i znowu obtaczamy w cukrze.Blachę do pieczenia wyłożyć papierem do pieczenia ,ułożyć ciasteczka.Piec w 170 st. C. ok 25 minut.



rogate wypieki

Komentarze

  1. Piekłam ostatnio ciasteczka serowe, zasmakowały nam bardzo :-) Dziękuję za udział w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie je ostatnio gdzieś widziałam, oczarowały mnie i z pewnością też upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszły :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.