Makaron z sosem

Umówiłam się z Danusią na wspólne gotowanie..Danusia zaproponowała danie z makaronem..podała mi tylko składniki z czego będzie robić to danie ..ale ja ciut zmieniłam składniki..Makaron można podać z sosem bez mięsa, ale ja zrobiłam i z mięsem..[piersią z kurczaka zamarynowaną w słodko-kwaśnej marynacie].Jestem ciekawa jak to danie wygląda u Danusi..dzięki za wspólne gotowanie..

  • makaron [ u mnie penne]
  • 1 puszka pomidorów krojonych
  • 1 pietruszka
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 mała cebula
  • parmezan
  • 60 dkg piersi z kurczaka
  • marynata do mięs słodko-kwaśna
  • oliwa
  • sól, vegeta
  • zioła prowansalskie
Marynatę wymieszać z 4 łyżkami oliwy.Pierś z kurczaka pokroić w kawałki, wymieszać z marynatą i odstawić na kilka godzin.Pietruszkę obrać, zetrzeć na tarce o grubych oczkach, cebulę pokroić w kostkę .Pietruszkę i cebulkę zeszklić na oliwie , dodać pomidory z puszki wraz z zalewą, doprawić do smaku.Dusić razem kilka minut.Pierś z kurczaka podsmażyć na oliwie, dodać do sosu pomidorowego.Makaron ugotować w osolonej wodzie, odcedzić.Podawać z sosem, można posypać serem.

Komentarze