Zupa z zielonego groszku


Pyszna zupka z dodatkiem zielonego groszku..Groszek mam zerwany z  własnej działki i zamrożony..ale można kupić i w sklepie..
Ilość składników według gustu i apetytu..
  • ziemniaki
  • marchewka
  • mrożony zielony groszek
  • kostka rosołowa
  • sól, pieprz
  • listek laurowy
  • ziele angielskie
  • śmietana
    Obrane ziemniaki pokroić w kostkę,  marchew w plasterki. Zagotować wodę z  kostką rosołową, dodać listek, ziele , ziemniaki, marchew i groszek. Gotować do miękkości ziemniaków. Dodać śmietanę i doprawić do smaku.

    Komentarze

    1. Takiej ochoty narobiłas mi Bożęnko, że sama dzisiaj zrobię taką samą zupę :-)

      OdpowiedzUsuń
    2. Uwielbiam taką jarzynówkę z dużą ilością groszku. Lubię do Ciebie zaglądać bo jest domowo i bez zadęcia. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję za miłe słowa..pozdrawiam również..

        Usuń
    3. Witaj Bożenko ....dziękuje bardzo za pomysł na zuę bo moje już mi sę wyczerpały a córa wciąż coś nowqego chce ...dziś ją gotuję po napisze jak smakowała córce ,..... pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam...pozdrawiam i czekam na info czy zupka smakowała córce..

        Usuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.