Klopsiki w sosie pomidorowym


Pyszne klopsiki w sosie pomidorowym.

  • 50 dkg  mielonego mięsa
  • 2 cebule
  • 1-2 ząbki czosnku
  • 1 jajko
  • 4 łyżki tartej bułki
  • 1 szkl.bulionu
  • 4 łyżki koncentratu pomidorowego
  • sól , pieprz
  • vegeta
  • oliwa
  • mąka 
Do mięsa dodać jajko i bułkę tartą, drobno pokrojoną 1 cebulkę i czosnek, wszystko razem wymieszać , doprawić do smaku i uformować niewielkie kulki, obtoczyć w mące i usmażyć na oliwie. Drugą cebulę- drobno pokroić, zeszklić na oliwie.Zagotować bulion ,dodać do niego cebulkę oraz usmażone pulpeciki.W razie potrzeby dolać wody, bulion ma zakryć klopsiki. Chwilę pogotować, doprawić, następnie dodać przecier pomidorowy i gotować ok. 30 min.                                                  Po prostu kotlet do obiaduW roli głównej: Oliwa

Komentarze

  1. Akurat mam mielone i zastanawiałam się co z niego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają wybornie moje dzieci uwielbiają pulpeciki,często kupuje w Lidlu mieloną łopatkę i robię takie w sosie koperkowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..ja nie kupuję mięsa w sklepach..mam "swojskie " mięsko..takie najlepsze..

      Usuń
  3. apetyczne:) ja robię pulpety w sosie pomidorowym, koperkowym albo pieczarkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie jadłem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.