Paluszki z galaretką wiśniową w czekoladzie


Kolejne ciasteczka Bahlsen..tym razem są to paluszki z galaretką wiśniową w czekoladzie.Po rozpakowaniu ciastek od razu uniósł się zapach wiśni..W środku opakowania znajduje się 16 podłużnych ciasteczek..z dodatkiem pachnącej galaretki wiśniowej..oblanych czekoladą.Ciasteczka te są pyszne, mięciutkie..rozpływające się w ustach..mniam..pyszności..tylko schować się gdzieś [ z ciasteczkami oczywiście] i samemu zajadać...takie pyszne..

Składniki: 
czekolada, mąka pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, tłuszcz roślinny, masa jajowa pasteryzowana, zagęszczony sok wiśniowy (1,4%), słodka serwatka w proszku (z mleka), regulatory kwasowości:, - kwas cytrynowy, - cytrynian dipotasowy, substancja żelująca - pektyna, substancje spulchniające:, - wodorowęglan sodu, - difosforan disodowy, emulgator - lecytyna sojowa, aromaty, skrobia pszenna. 

Komentarze

  1. Pyszne, gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam, bardzo dobre. Ale myślałam, że zamieściłaś przepis jak takie paluszki zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wczoraj właśnie myślałam, żeby coś pokombinować i zrobić samemu takie ciasteczka..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.