Spaghetti po bolońsku



Mamo, zrób spaghetti..słyszałam to już od kilku dni..aż w końcu zrobiłam..przepis podpatrzony gdzieś w internecie..nieco zmieniony..

  • 50 dkg mięsa mielonego
  • makaron spaghetti
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 cebula
  • 1 marchewka
  • 2-3 pomidory
  • 2 łyżeczki suszonego oregano
  • 125 ml czerwonego wina
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • sól, pieprz


Cebulkę drobno posiekać[ja użyłam szatkownicy].Marchewkę obrać obierakiem i pokroić w kostkę [ znów użyłam szatkownicy].Oliwę rozgrzać na patelni i dusić przez około 3 minuty cebulkę, następnie dodać marchewkę i znów chwilę podsmażyć.Dodać mięso i smażyć, aż mięso zbrązowieje. Dodać pokrojone pomidory, oregano oraz czerwone wino i zagotować.Gotować na wolnym ogniu do miękkości mięsa.Dodać koncentrat i doprawić do smaku.Makaron spaghetti ugotować al dente.Gotowy makaron podawać z gorącym sosem.Można posypać serem żółtym.




W roli głównej: Oliwa

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.