Gulasz z warzywami i kaszą gryczaną

 

Miał być gulasz, a do tego kasza gryczana..ale przez przypadek wyszło całkiem co innego..Do tego pysznego dania użyłam kaszy gryczanej Sonko..
  • 70 dag mięsa wieprzowego
  • 4 łyżki oleju 
  • 1 szkl. bulionu 
  • 2 woreczki kaszy gryczanej Sonko  
  • groszek zielony
  • marchewka
  • fasolka szparagowa 
  • sól
  • pieprz
Mięso pokroić na małe kawałki. Przełożyć na rozgrzany olej i zrumienić. Dodać bulion , warzywa i wymieszać. Dusić na małym ogniu pod przykryciem przez około 30 minut, od czasu do czasu mieszając. pod koniec gotowania dodać kaszę gryczaną .Całość dokładnie wymieszać, gotować razem około 10 minut.Doprawić do smaku.

Kasza gryczana w 6 minut to ziarna gryki poddane specjalnemu procesowi prażenia, dzięki kóremu znacznie skraca się czas gotowania kaszy. Następnie uprażone ziarna są sortowane i obłuskiwane. Tak przygotowana kasza gryczana jest produktem "błyskawicznym" i smacznym.


                                  Warzywa strączkowe - edycja letnia

Komentarze

  1. Robiłam podobne i pysznie wyszło, Twoje wygląda super:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo ciekawe. ja robię trochę inaczej i też jest pyszne:) http://taniecswietegowita.blogspot.com/2012/10/gulasz-z-warzywami.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.