Gulki zes tlaferlokow



Przepis na te smakołyki kuchni kociewskiej znalazłam tutaj.Moje[ a dokładniej to młodszej córki- ona je robiła]nie wyglądają tak pięknie jak u Aldi ale wyszły pyszne..do ich przygotowania użyłam mąki tortowej i płatków owsianych z Młynów Stoisław.


Masło roztopić w garnku.Dodać olej, płatki, miód i cukier. Prażyć na maleńkim ogniu cały czas mieszając.Odstawić do wystygnięcia. Do zimnych płatków dodać jajka,wiórki kokosowe, śmietanę i mąkę. Dokładnie wymieszać drewnianą łyżką.Z masy formować kulki. Poukładać je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 175°C.Piec około 10 minut - do zrumienienia. Wystudzić na kratce.
               

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.