Tortilla chips chilli Casa Fiesta

Dzięki uprzejmości De Care dostałam Tortillę chipsy chilli Casa Fiesta.Ja osobiście nie przepadam za chipsami , ale moje córki owszem..akurat te chipsy są przyprawione lekko pikantną przyprawą chilli..i jak dla mnie były za ostre..no, ale każdy ma inne smaki i upodobania ..Takie chipsy przypadną do gustu dla osób lubiących ostre i pikantne potrawy.. ...Do tych chipsów pasuje salsa , ale córka zrobiła sos majonezowy..no i nawet smakowało takie połączenie..Moja jedna uwaga..w składzie oprócz innych podstawowych składników jest dużo.. E...E330,E160c, E162, E341, E551..

Tortilla chips chilli to kukurydziane chipsy cieszące się ogromną popularnością na całym świecie. To zdrowsza alternatywa dla zwykłych chipsów ziemniaczanych - chipsy te są bowiem pieczone, a nie smażone na tłuszczu. Przyprawione lekko pikantną przyprawą chilli. Koniecznie spróbuj jak smakują z dodatkiem różnego rodzaju sals. Po prostu zanurz je w swojej ulubionej salsie i jedz. Doskonałe na grilla, spotkanie z przyjaciółmi lub po prostu wieczorem przed telewizorem.








mąka kukurydziana(70%), tłuszcz roślinny, aromat chilli(sól, cebula w proszku, wzmacniacz smaku(E621), przyprawa(kmin, chilli, imbir), cukier gronowy(pszenica), proszek pomidorowy, czosnek w proszku, wyciąg drożdży, cukier, serwatka w proszku, drożdże autolizowane w proszku, regulator kwasowości(E330), barwnik(E160c, E162), środek przeciwzbrylający (E341, E551), olej słonecznikowy, aromaty). Zawiera produkty mleczne (serwatka w proszku), gluten<200 ppm (dekstroza).




Komentarze