Napój ryżowy Alpro -testowanie



Dzięki uprzejmości firmy Alpro dostałam do przetestowania napój ryżowy ..jak dla mnie to jest nowość..dałam domownikom po troszku do spróbowania, bo chciałam coś jeszcze z niego zrobić ...napój okazał się pyszny,delikatny w smaku, troszkę słodki o ciekawym zapachu..gaszącym pragnienie ..Napój może być spożywany zarówno przez wegetarian jak i osób uczulonych na  mleko krowie.Polecam...

Napój ryżowy Alpro jest wyśmienitym bezmlecznym i bez dodatku soi sposobem na ugaszenie pragnienia. Napój ryżowy Alpro, wykonany wyłącznie z najwyższej jakości ryżu, uprawianego i zbieranego w odpowiedzialny sposób, jest smacznym zamiennikiem tradycyjnego mleka. Słodki. Gładki. I kremowy. Nie zawiera sztucznych dodatków smakowych, barwników ani substancji słodzących. Ma wyłącznie cudowną, dobroczynną moc niewielkiego ziarna w płynnej postaci.




GDA (200g)

  • kcal
    1226
  • cukry
    1011
  • tłuszcz
    2,43
  • nasycone
    0,42
  • sól
    0,083

Informacje żywieniowe

Wartość energetyczna61kcal/256kJ
Białko0,2g
Węglowodany
12,2
cukry 5g
tłuszcz
1,2
nasycony 0,2g
Cholesterol0mg
Błonnik pokarmowy0g
Sód0,04g
Wapń120mg
Witaminyryboflawina 0,21mg witamina B12 0,38µg witamina D2 0,75µg

Składniki

woda, ryż (12%), olej słonecznikowy, fosforan triwapniowy, maltodekstryna, emulgator (lecytyna rzepakowa), sól morska, aromat), stabilizator (guma gellan), witaminy* (ryboflawina (B2), B12, D2), regulator kwasowości (fosforan dwupotasowy)

Komentarze

  1. W skład mleka ryżowego wchodzi substancja słodząca maltodekstryna. Na nią muszą uważać szczególnie cukrzycy i osoby ze skłonnością do tycia. Szerzej o maltodekstrynie na stronie: https://dietetycy.org.pl/maltodekstryna/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.