Mufinki kokosowe

Pyszne i szybkie do zrobienia mufinki kokosowe..z dodatkiem mleczka kokosowego.
  • 0,5 szkl. cukru 
  • 1,5 szkl.mąki 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 2 jajka 
  • 1 łyżka stołowa kakao 
  • kilka kropli olejku rumowego lub arakowego 
  • cukier waniliowy 
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • 1/3 szklanki mleczka kokosowego lub zwykłego mleka 
  • 100g roztopionej margaryny 
W jednej misce wymieszać przestudzone masło z jajkami, a w drugiej - mąkę, cukier, proszek do pieczenia. Wsypać suche składniki do mokrych i wymieszać 1/3 ciasta przełożyć do drugiej miski i doprawić kakao i olejkiem. Do jasnego ciasta dodać wiórki kokosowe.Do każdej papilotki włożyć po 2 łyżki ciasta jasnego i po jednej kakaowego. Piec około 30 minut w temperaturze 200 stopni.


Do zrobienia tych mufinek użyłam wiórek kokosowych Marsyl, które są szeroko wykorzystywane jako dodatek do ciast, ciastek, deserów, tortów. Pełnią w tych produktach rolę nie tylko podnoszącą walory smakowe, ale także ozdobne.

Komentarze

  1. Bożenko właśnie szukałam takiego przepisu z mleczkiem kokosowym...dzieki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja miałam muffiny wczoraj, truskawkowe:)
    całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie dopiero sezon truskawkowy się zaczyna..więc mufiny i inne smakołyki z truskawkami przede mną..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.