Test foremki Zeal

Parę dni temu do mojej kolekcji silikonowych foremek dołączyła kolejna ..Foremkę do przetestowania dostałam ze sklepu internetowego Szefkuchni.pl..
Foremka na magdalenki  firmy Zeal ma 9 wgłębień , do których wkładamy np. ciasto i pieczemy..a później zajadamy się pysznymi słodkościami, które mają ciekawy kształt..W takich foremkach można piec [w temp.do 300 stopni], mrozić i schładzać..a po wyjęciu z foremek ciasteczka lub inne słodkości idealnie odchodzą z foremki i zachowują idealny kształt..Takie silikonowe ma fajną zaletę, przed pieczeniem nie trzeba niczym smarować..Ja foremki jak do tej pory użyłam do pieczenia, schładzania[ kształt nie wyszedł idealny, ale to z mojej winy, ale o tym będzie w przepisie]i do mrożenia..Za każdym użyciem foremki byłam zadowolona..i z czystym sercem polecam silikonowe foremki firmy Zeal i zapraszam do Szefkuchni.pl ,a tam znajdziecie masę innych foremek i różnych ciekawych produktów.


Przepisy będą w następnych postach..a tej foremki użyłam do..
 pieczenia
 

do schłodzenia

do mrożenia


Komentarze

  1. Świetna foremka i ciekawa jestem co to jest to różowe i to białe:) czekam a sklep rzeczywiście fajny i ja też polecam:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam ani nie robiłam magdalenek, widzę, że mnie dużo omija!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te foremki. Ja właśnie szukam czegoś na zrobienie pralinek, także strona na pewno mi się przyda i znajdę coś odpowiedniego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.