Gillian McKeitch i batoniki


W paczce ze sklepu Gillian McKeith dostałam dwa batoniki o różnych smakach..i takie batoniki jadłam pierwszy raz..[oczywiście podzieliłam się z mężem i córkami]Opinia..dla mnie smakowały obydwa..a różniły się smakiem..a smak ..mhm..trudny do opisania..tak jakby lekko kwaskowaty ..i to mi się podobało..a co najważniejsze w składnikach nie znajdziecie żadnych konserwantów,barwników..Pełen smaku organiczny batonik z ananasa i orzechów nerkowca


  • Produkt organiczny
  • Produkt odpowiedni dla wegan
  • Bogate źródło błonnika
  • Produkt nie zawiera sztucznych barwników, dodatków oraz konserwantów
  • Zawiera niskonasycone kwasy tłuszczowe
  • Produkt Sprawiedliwego Handlu
Skład: suszone na słońcu organiczne ananasy (37%), organiczny owies (20%), organiczny syrop ryżowy (18%), organiczne orzechy nerkowca (9%), organiczny sok jabłkowy (7%), organiczne płatki jęczmienne (organiczne płatki jęczmienne, organiczny słód), organiczny olej słonecznikowy (3%).

Pełen smaku organiczny batonik z mango i orzechów brazylijskich.


Skład: suszone organiczne mango (32,5%), organiczny syrop ryżowy (22%), organiczny owies (20%), organiczne płatki jęczmienne (10% - organiczne płatki jęczmienne, organiczny słód), organiczny sok jabłkowy (9%), organiczne orzechy brazylijskie (6%), woda (0,5%)

Copyrights InnyPunktWidzenia.pl

Komentarze

  1. wspaniale batoniki :) jak miło by było dostać takie u nas w sklepach, chociaż w drogeriach rossmann są batoniki Bio w nieco podobnym typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja myślę, że zdrowsza wersja, zawsze różni się od tej niezdrowej smakiem, bo te wszystkie E robią sporą różnicę;)) Ale wolę takie, niż z dodatkami żrącymi mi organizm;)

    OdpowiedzUsuń
  3. awsze gdy kupuję batoniki w eko sklepie t tylko takie bez zadnych cukrów nawet trzcinowych ani melas:) najlepiej jeszcez jak nie maja syropu ryzowego tylko anturalnie slodkie sa z daktyli np. ale te maja skład bardzo zadowalajacy :) bo wiekszosc tych 'eko' batonow to same syropy glukozowe iw ielka sciema:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.