Pasteles cocoa

Pasteles cocoa- to bardzo mięciutkie i smaczne babeczki ..Przepis z kuchni kolumbijskiej, znaleziony w książce Ciasta i desery.  Przepis cytuję z książki , a w nawiasach moje zmiany.
  • 30 dkg cukru [ można dać mniej] 
  • 3 jajka
  • 10 dkg masła
  • 30 dkg mąki
  • 7 dkg kakao [ dałam ciut mniej]
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 200 ml mleka
  • 1 łyżeczka aromatu waniliowego
Foremki do pieczenia babeczek wysmarować masłem i oprószyć mąką [piekłam w silikonowych foremkach i niczym nie smarowałam].Ucierać masło z cukrem do białości, stopniowo dodając jajka.Przesiać mąkę, kakao i proszek do pieczenia.Dodawać na przemian z mlekiem do utartego masła, nie przerywając ucierania.Wlać aromat waniliowy i dokładnie wymieszać.Ciasto nakładać do 2/3 wysokości foremek.Piec w temp.190 stopni około 20 minut.Babeczki można polukrować lub posypać cukrem pudrem.
Przepis dodaję do akcji Ciasta świata.


Komentarze

  1. Spodobała mi się nazwa i wygląd - a potem czytam, że jeszcze składają się z samych dobrych rzeczy ;-) Wielbię, jak wszystko co czekoladowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nazwa bardzo zachęcająca :). Robię się bardzo głodna od tych wszystkich zdjęć Bożenki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.