Pierogi z owocami

Pierogi z owocami w środku zimy..Ja mrożę maliny i truskawki i właśnie w środku zimy są pierogi z owocami.

  • 3 szkl.mąki
  • 3/4 szkl. wrzątku
  • 1/3 szkl.zimnej wody
  • truskawki, maliny
  • śmietana
Mąkę zalać wrzątkiem i zaraz zimną wodą, wymieszać łyżką, przykryć pokrywą na 20 minut. Następnie wyrobić, przykryć pokrywą i odstawić na następne 20 minut.Ciasto rozwałkować na placki. Małą szklaneczką wycinać kółka, w środek wkładać owoce, składać na pół i zlepiać brzegi w pierogi. Gotować do miękkości, przez około 3 - 5 minut. Podawać polane śmietaną.

Komentarze

  1. szczerze mówiąc to pierogi z owocami jadłem tylko w wersji z jagodami, ale z truskawkami pewnie są tak samo pyszne jak knedle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie jadłam pierogów z owocami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.