Zapiekanka z makaronu

Szybkie i proste danie, po prostu -przegląd lodówki..
  • 30 dkg makaronu
  • 50 dkg - resztki wędlin, kiełbasa, boczek
  • 2 cebule
  • 5 jajek
  • 30 dkg sera żółtego
  • 1/2 szkl. śmietany
  • sól,pieprz

Makaron ugotować al dente, w lekko osolonej wodzie, odcedzić. Cebule i mięso pokroić, zeszklić na oleju. Ser zetrzeć na tarce.Jajka roztrzepać widelcem, dodać ser, śmietanę,pieprz i sól.Wymieszać i podzielić na dwie części.Jedną część sera wymieszać z makaronem i kiełbasą. Naczynie do zapiekania lekko posmarować masłem,wyłożyć makaron z kiełbasa i serem, polać resztą jajek ze śmietaną i serem.Zapiekać w piekarniku nagrzanym do 200 st C około 30-40 min.
Przepis dodaję do akcji :



Komentarze

  1. często ją robię :) Spróbuj dodać tymianku Fajnie smakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegląd lodówki idealny na moją akcję. Dzięki za dodanie! Popieram pomysł z tymiankiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię porządki w lodówce. Jaki człowiek wtedy jest twórczy!!!! mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię dania z serii: "czystki w lodówce" ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.