Rybka opiekana w zalewie octowej

Nie było mnie tu jakiś czas...ale to z braku wolnego czasu ..i nadal mam mało tego wolnego czasu..A taką rybkę robiłam na wigilię..
  • 1 ,5 kg ryby
  • jajko
  • bułka tarta
  •  1 szkl. octu
  •  4 szkl. wody 
  • 6 łyżek cukru 
  • 2 łyżki soli 
  • 3 ziarna ziela angielskiego 
  • 1 listek laurowy 
  • 2 duże cebule
Ryby pokroić na kawałki, obtoczyć w jajku a następnie w bułce i usmażyć na złoty kolor na oleju.Usmażone ryby ułożyć w naczyniu.Wszystkie składniki na zalewę oprócz cebuli, umieścić w garnku i doprowadzić do zagotowania.Cebulę pokroić w pióra i dodać do zalewy ,gdy zacznie się gotować.Całość gotować chwilkę na gazie i odstawić do przestudzenia.Zimną zalewą zalać ryby i odstawić do lodówki.

Komentarze

  1. robiłam kiedyś w ten sposób szczupaka

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny przepis na rybkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, choć nie przepadam za rybami z ośćmi z chęcią bym spróbowała jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.