Sałatka ziemniaczna


Jak pisałam wcześniej dzisiaj dostałam szybkowar i musiałam od razu wypróbować..znalazłam tutaj stronkę z przepisami z szybkowara, ale na pierwszy rzut zrobiłam tylko ziemniaki..[wczoraj córka wspominała o takich ziemniakach] ..a przepis jest bardzo prosty..ilość składników dowolna , według własnego smaku...tylko jakość zdjęcia nie zbyt dobra i za to przepraszam..



  • ziemniaki
  • cebula 
  • ocet
  •  olej
  • sól, pieprz 
Ziemniaki  ugotować w łupinkach [ ja gotowałam w szybkowarze- ekstra sprawa - bardzo szybko się gotują - 10 minut].Ugotowane ziemniaki obrać, pokroić w kawałki,cebulkę pokroić w kostkę,
doprawić solą , pieprzem , dodać ocet i olej [według smaku] i wymieszać.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.