Chłopski garnek



Robiłam już  chłopski garnek, ale z użyciem Pomysłu na ..chłopski garnek Winiary..tym razem postanowiłam zrobić po swojemu i wyszło pyszne danie ...

  • 0,5 kg ziemniaków
  • 0,3 kg kiełbasy
  • 2 cebule
  • 2 marchewki
  • 1/2 kapusty
  • 1 por
  • 4 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 4 szkl. rosołu z kostki
  • listek laurowy
  • ziele angielskie
  •  sól, pieprz
Cebulę, pora , marchewkę i kapustę poszatkować, zeszklić . Ziemniaki obrać i pokroić w kostkę, dodać do warzyw i zalać gorącym rosołem wymieszanym z koncentratem pomidorowym. Dodać listek laurowy i ziele angielskie, sól , pieprz i  gotować na małym ogniu około 30 minut. Kiełbasę pokroić w plasterki i dodać do garnka. Gotować do miękkości ziemniaków.

Komentarze

  1. bardzo lubię takie jednogarnkowce.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj taki chłopski garnek.. to bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie jednogarnkowe dania! Wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń

  4. JA ROBIĘ TROSZKĘ INACZEJ BO NIE DODAJĘ ZIEMNIAKÓW ALE JEST SMACZNE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.