Sałatka z fasoli szparagowej

Przepis na tą fasolkę znalazłam w internecie , ale nie pamiętam gdzie..Zapisałam składniki i sposób przygotowania, a z jakiego bloga zapomniałam ..
  • 1 kg fasolki szparagowej
  • 20 dag cebuli
  • 30 dag marchwi
  • 70 dag pomidorów
  • niepełna szklanka oleju
  • 3 łyżeczki soli
  • 2 łyżeczki cukru
  • 2 łyżeczki octu
  • pieprz do smaku
Fasolkę ugotować około 20 min prawie do miękkości i pokroić na małe kawałki,cebulę pokroić w grubszą kostkę i usmażyć na oleju,dodać marchew -wcześniej zetrzeć na tarce o grubych oczkach.To chwilę poddusić.....
Pomidory obrać ze skórki i pokroić w dość dużą kostkę,dać do garnka,do pomidorów dodać sól,cukier i ocet...chwilę pogotować.Wszystko razem połączyć,włożyć do słoików i zapasteryzować jednego dnia 15 minut i drugiego dla pewności jeszcze 10 minut.
Przepis dodaję do Akcji przetwory 2011.

Komentarze

  1. Nie robiłam jeszcze takiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy skład. Musi być smaczna. Jak tu się u Ciebie fajnie zielono zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale moje droga!! dlaczego takie cudo zamykasz w sloiki:))) przeciez to szkoda:) ja bym od razu je zjadla:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. robię taką od kilku lat...;) i bardzo mi smakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis, chętnie bym spróbowała takiej sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do jakich potraw serwujesz tę sałatkę ?
    P.S.
    Wg mnie komentarze powinny być merytoryczne, a paplanina dla paplaniny NIC nie wnosi do tematu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.