Creme fraiche

Jakiś czas temu znalazłam przepis z użyciem creme fraiche, a że nie miałam w domu musiałam coś wykombinować i oto przepis na creme fraiche...W oryginalnym przepisie była mowa o śmietanie 30% , a ja wypróbowałam już ze śmietaną 30% i ze smietaną18 % i udało się , więc można użyć jaką akurat mamy w domu...
  • 0,5 l śmietany
  • 2 łyżki maślanki
 Śmietanę wlać do miski , dodać maślankę i zostawić pod przykryciem na noc w ciepłym miejscu. Jak zgęstnieje wstawić do lodówki.

Jutro zapraszam na przepis z wykorzystaniem creme fraiche...

Komentarze

  1. Od jakiegoś czasu się zastanawiałam jak się go robi i proszę jakie to proste. Teraz czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę :) a ja się zastanawiałam jak niektóre brytyjskie przepisy wykonać bez Creme :) dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki zs przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyna - jest kilka sposobów na zrobienie creme , ale ja wypróbowałam na razie ten.. a przepis będzie jutro..

    vanilla - ja wcześniej też zastanawiałam się ale już znalazłam przepis i teraz robię sama, chociaż w sklepach można kupić gotowe, ale ja mieszkam na wsi - sklep niby jest , ale wiadomo jak to jest z zaopatrzeniem w takich sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  5. robię praktycznie tak samo i zawsze sobie chwalę :)
    przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie: http://justmydelicious.blogspot.com/p/amica-integracje-kulinarne.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz czekam na ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanowczo do wypróbowania :) Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.