Tosto - gofry

Tosto- gofry lub gofro- tosty....Niby tak samo robi się jak tosty ,ale pieczone w gofrownicy lecz jak dla mnie inaczej smakują.. smaczniejsze...
  • chleb tostowy
  • szynka , kiełbasa
  •  żółty ser
  •  masło
W dwie kromki chleba tostowego  w środek włożyć plaster szynki i plaster żółtego sera. Zewnętrzne strony złożonej kanapki posmarować masłem. Tak przygotowane kanapki włożyć do nagrzanej gofrownicy i piec ok 5 minut, wyjąć  i kroić na połowy po przekątnej. Podawać z ketchupem . 

Komentarze

  1. robiłam coś takiego, pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak robie odkąd zapiekacz do kanapek sie zepsuł:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł. Ja też bardzo lubię takie dokładnie spłaszczone tosty. Moja gofrownica ma wprawdzie kształt serduszek, ale myślę, że mimo wszystko da się coś wymyślić :)
    A mogę się zapytać o to jaką posiadasz gofrownicę i czy jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszą być pyszne - niezależnie od nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. basiaP - zgadzam się -pycha..

    sandrula - ja mam i toster i takie jak dla mnie są smaczniejsze..

    tu-tusia - mam dwie gofrownice, jedna - serduszka, a druga- kwadratowa.A czy jestem z nich zadowolona? Serduszka lepiej się sprawdzają i takie częściej robię..

    Ania - właśnie nazwa nie ważna , ważne że smaczne..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.