Makaron z pieczarkami

Makaron z pieczarkami - danie , które szybko się robi i na dodatek jest pyszne..
  • 0,50 kg makaronu
  • 0,50 kg pieczarek
  • 10 dkg masła
  • 200 ml śmietany 30%
  • 1-2 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz
Makaron ugotować w osolonej wodzie, odcedzić i przelać zimną wodą.Pieczarki pokroić w plasterki i podsmażyć na maśle około 15 minut. Dodać śmietanę i na wolnym ogniu gotować do uzyskania aksamitnego sosu. Pod koniec dodać przeciśnięty przez praskę czosnek i doprawić. Gorący makaron wymieszać z sosem. 
Przepis dodaję do akcji Viva la pasta 2.

Komentarze

  1. Połączenie makaronu i pieczarek jest bardzo dobre, szkoda tylko, że mój Wybraniec nie przepada za pieczarkami ... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak:) Odpowiada mi w tym daniu i szybkość i smak!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosenka27 - cieszę się , że pasuje takie danie..

    DominikaD - połączenie tych składników jest dobre..fakt, że nie każdy może lubić, np .mój mąż jadł , młodsza córka zjadła i za chwilkę była dokładka, a starsza córka nawet nie spróbowała....

    Ania - to danie jest i szybkie i smaczne, chociaż nie każdemu[ tak jak np. mojej starszej córce, która od razu zapowiedziała ,że nie będzie jadła]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.