Kotleciki pod kołderką

Kotlety mielone ,ale ciut inaczej...
  • 40 dkg mięsa mielonego
  • 1 jajko
  • 1 cebula
  • 1 czerstwa bułka
  • 1/2 szkl. mleka
  • ser żółty[ tyle plasterków ile kotletów]
  • majonez, ketchup
  Bułkę moczymy w mleku,dokładnie odciskamy, cebulę kroimy w drobną kostkę i dodajemy do mięsa.Wbijamy jajko,dodajemy odciśniętą bułkę,sól i pieprz do smaku.Masę dokładnie wyrabiamy i formujemy niewielkie kotleciki i smażymy.Gotowe kotleciki smarujemy keczupem i majonezem [ po 1 łyżce] ,nakładamy po plasterku sera.Układamy na blasze i zapiekamy chwilę w piekarniku.

Komentarze

  1. Bardzo lubimy mielone z serem, tyle że ja wkładam kosteczki do środka kotlecika:) Tak też bardzo smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. judik1119-dziękuję... ja też czasem wkładam ser do środka..

    OdpowiedzUsuń
  3. kotleciki z serwem w środku już robiłam, ale twoje ładnie się prezentują i na pewno wypróbuje też twoim sposobem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.