Szybkie hot dogi

Robi się je szybko,[nie trzeba czekać , aż ciasto urośnie.] a jeszcze szybciej zjada...
  • 3 dkg drożdży świeżych
  • 1/2  szkl. mleka
  • 35 dkg  mąki 
  • 2 łyżki gęstej kwaśnej śmietany 
  • 1/2  kostki margaryny 
  • szczypta cukru
  • szczypta soli 
  •  parówki
Wyrobić ciasto drożdżowe.Wszystko wrzucić do miski, wkruszyć drożdże i wyrabiać aż całość nie będzie przylepiać do rąk.Rozwałkować placek na grubość 5-6 mm, pokroić na prostokąty i zawijać cienkie parówki. Można posmarować dogi roztrzepanym jajkiem, wtedy będą miały ładny złocisty kolor.Piec około 25 minut.

Komentarze

  1. bardzo lubimy te hot dogi ale dajemy do Środka ser i czasem pieczarki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przepis, zapisuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też takie często robię tylko częściej z ciastem francuskim, chętnie spróbuję Twoje drożdżowe, super przekąska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam ochotę na takiego hot-doga (na 2:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jakie fajne :) Z pewnością zrobię...pewnie dodam jeszcze ser :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowo w kuchni - można dać do środka co się che a napewno będzie smacznie. pozdrawiam.

    zauberi - fajny i szybki , bo nie trzeba czekać na rośnięcie ciasta.

    judik1119 - z ciastem francuskim też pycha..ale te drożdżowe też smakują.

    Ania -częstuj się...

    Escapade Gourmande - dziękuję. a ser oczywiście też można dodać.

    OdpowiedzUsuń
  7. no ok ale co z temperaturą pieczenia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulka- ja mam taki piekarnik na prąd, bez ustawiania temperatury i bez wskaźnika temperatury, to trudno mi powiedzieć ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.