Święta, święta i po świętach...Wigry

Święta dobiegają końca, ale może to i dobrze..Dosyć tego obżarstwa i leniuchowania...Dziś postanowiliśmy jechać do kościoła ,ale aż  około 50km od nas....Jest to piękne miejsce, które warto czasem odwiedzić, a zwłaszcza latem.. Klasztor Wigry i jego okolice to piękne miejsce..Można tam wynająć pokoje , albo przenocować pod namiotem...Jest tam naprawdę pięknie...  A oto kilka fotek z dzisiejszego dnia...Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety są robione tylko telefonem komórkowym.Ostatnie zdjęcie jest niewyraźne gdyż świeciło słońce a na dodatek nie objęło całości pomnika postawionego przez rodzinę, którą odwiedził papież Jan Paweł II podczas jednej ze swoich pielgrzymek w Polsce.

Komentarze

  1. dziękuję za te zdjęcia .. cudowne ..zazdroszczę takiej pięknej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, piękne okolice, a sam klasztor to naprawdę ciekawe i wspaniałe miejsce. Byłam tam i aż normalnie Ci zazdroszczę ;) że masz tam tak blisko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ulcik - piękne miejsce to fakt , ale trochę daleko ode mnie, ale i tak jeździmy tam od czasu do czasu zwłaszcza latem, chociaż zimą też tam byliśmy...

    urtica1-Skoro tam byłaś to sama wiesz jak tam jest pięknie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam w zeszłym roku na wakacjach, znaleźliśmy cichutki pensjonat nad samym jeziorem i obiecałam sobie że będę tam jeździć co roku. Zazdroszczę ci że mieszkasz w takiej pięknej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoki.. zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNE OKOLICE I BYŁAM TAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.