Ryba po meksykańsku

Przepis znalazłam w jakiejś gazecie i postanowiłam wypróbować.Rybka jest smaczna , a jeszcze lepsza na drugi dzień.
  • 1 kg filetów rybnych
  • 2 cebule
  • 2 czerwone papryki
  • 1 puszka ananasów
  • 1 mały słoiczek przecieru
  • przyprawy : sól, pieprz, ziele angielskie
  • sok z cytryny
  • mąka
Rybę skropić sokiem z cytryny cytryną posypać solą i pieprzem ,obtoczyć w mące i usmażyć Osobno na patelni zeszklić cebulę pokrojoną w cienkie piórka, paprykę w paski. Smażyć do czasu aż warzywa zmiękną, wówczas dodać ananasa z puszki wraz z połową soku, dusić kilka minut, na koniec doprawić i dodać koncentrat pomidorowy.Połączyć rybę z warzywami i delikatnie wymieszać.


Komentarze

  1. Ja znam podobny przepis...tylko wlewam całą wodę z ananasa i zamiast koncentratu dodaję pikantny ketchup...PYCHOTA.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.