Pianka marshmallow

Lubię pianki marshmallow, więc jak znalazłam przepisy na nie to musiałam je wypróbować. Jeden wypróbowany, a kilka czeka w kolejce i potem ocenię , który jest najlepszy.
  • 1 galaretka 
  • 3/4 szkl wody
  • 1 szkl.cukru pudru
  • 1 1/2 szklanki mleka w proszku
  • glukoza lub cukier puder
Galaretkę rozpuścić w gorącej wodzie.Mleko wymieszać z cukrem pudrem,wlać bardzo ciepłą galaretkę i miksować przez kilka minut.Wyłożyć do naczynia wyłożonego folią  i wygładzić ręką namoczoną w wodzie.Odstawić do zastygnięcia.Kroić w paski ,potem na kostki nożem moczonym w gorącej wodzie . Gotowe pianki obtoczyć w glukozie lub cukrze pudrze.

Komentarze

  1. ale się Bożenko rozkręciłaś dzisiaj w tej kuchni i znów kusisz wspaniałymi słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz i to straszliwie:) To ja cierpliwie poczekam na wyniki twoich piankowych eksperymentów:) I też chętnie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, moje dzieci uwielbiają te pianki. Zapisuję do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiły te panki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażyno - ja i sama siebie kuszę tymi słodkościami, a obiecałam sama sobie , że muszę trochę przystopować.
    Aniu- Te pianki są dobre, no może trochę czuć mlekiem w proszku, ale są zjadliwe..
    Grażyno - Zrób ...
    Marta - dzięki.
    Kulinarne smaki- mnie tez zaciekawiły i dlatego musiałam je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zrobiłam :) wyszły rewelacyjne, ale trochę za słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,5 szklanki mleka w proszku ma być w formie proszku czy płynu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.