Kartoflanka biedotka

Znalazłam ten przepis i pomyślałam ,że wypróbuję. Przepis cytuję za Niebieską różyczką
  •  4 skrzydełka z kurczaka lub udko
  •  8 dużych ziemniaków
  •  kawałek marchewki
  •  kawałek pietruszki
  •  kawałek selera
  •  kawałek pora +cebulka dymka
  •  4 łyżki kaszy manny
  •  2 pomidory sparzone i obrane ze skórki
  •  koperek zielony
  •  łyżka ulubionej przyprawy vegeta,kucharek
  •  sól, pieprz
  •  maggi
  •  posiekany zielony koperek 
Skrzydełka wymoczyć i zalać wodą, dodać pokrojoną włoszczyznę.(lub startą na tarce)vegetę i listek.Gotować  wszystko 10 min.Dodać ziemniaki,gotować aż ziemniaki będą prawie miękkie.Wyjąć skrzydełka obrać i wrzucić z powrotem do zupy.Pod koniec gotowania dodać kaszkę manny i sparzone obrane ze skórki i pokrojone w kosteczkę pomidory.Gotować jeszcze około 7 min na małym ogniu aż kaszka się rozklei.Posolić w razie potrzeby i doprawić pieprzem i maggi.Gotową zupę posypać posiekanym zielonym koprem.

Komentarze

  1. Kartoflanka jest niedoceniana, a moi chłopcy uwielbiają. Dawno nie robiłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - moi domownicy zjedli, ale nie byli aż tak zbytnio nią zachwyceni..Dla mnie akurat smakowała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.