Pizzerinki na ziemniacznym spodzie

Zostało trochę ugotowanych ziemniaków..no i miałam zrobić placki..ale w necie wyszperałam że z gotowanych ziemniaków można zrobić pizzerinki,no i oczywiście musiałam wypróbować.
  • 40 dkg ugotowanych ziemniaków
  • 1 jajko
  • około 3-4 łyżki mąki
  • sól ,pieprz
  • kawałek papryki
  • cebula
  • kawałek kiełbasy lub jakiejś wędliny
  • ser żółty lub mozzarella
Ugotowane ziemniaki przecisnąć przez o praskę, dodać jajko , mąkę , sól i pieprz . Zagnieść ciasto .Z ciasta uformować małe okrągłe placuszki, układać na blaszce wyłożonej papierem.Na placuszki układać posiekaną cebulę, paprykę i kiełbasę.Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec około 30 minut.Pod koniec pieczenia placuszki posypać serem i pieczarkami do rozpuszczenia sera.


Komentarze

  1. Ciekawy przepis na ciasto, jednak wybrałbym inne dodatki, coś zdrowego i lekkiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.