Zrazy z wolnowaru

Ostatnio wolnowar często u mnie jest w użyciu..przygotowałam zrazy, miałam je gotować w garnku, ale włożyłam je do wolnowaru ,dolałam wodę do sosu pozostałego z gotowania mięsa, dodałam przyprawy , ustawiłam wolnowar i to wszystko..można iść do pracy, lub spać..u mnie zrazy właśnie gotowały się w nocy.
  • kilka plastrów polędwicy wieprzowej
  • marchewka gotowana
  • ogórek kiszony
  • troszkę mięsa mielonego [doprawionego przyprawami]
  • domowa vegeta
  • susz warzywny lub pokrojona włoszczyzna
  • listek, ziele
  • sól
  • koperek
Mięso pokroić na plastry i rozbić.Posypać wegetą, posmarować musztardą.Na każdy plaster mięsa kłaść po troszku mięsa mielonego,kawałki marchewki i ogórka .Zwijać roladki i spiąć wykałaczką.Do wolnowaru wlać wodę [ u mnie trochę wody i sos pozostały po mięsie, dodać przyprawy, susz i gotować kilka godzin[high 2 -4 lub low około 6 - 8 ]w wolnowarze.

Komentarze