Rożki cappucino -orzechowo-migdałowe

Mini rożki ...troszkę koślawe, ale smaczne...ja z części ciasta formowałam wałeczki, a z części ciasta zrobiłam rożki ze specjalnej blaszki..Przepis  gdzieś z netu.
  • 300 g mąki
  • 100 g cukru pudru
  • 50 g zmielonych migdałów
  • 50 g zmielonych orzechów
  • 180 g masła
  • 4 łyżki cappuccino w proszku
  • 50 ml gorącej wody
  • szczypta soli
Cappuccino wymieszać z 50 ml gorącej wody,ostudzić. Mąkę wymieszać z orzechami, migdałami, solą i cukrem. Dodać zimne masła i posiekać. Dodać ostudzone cappuccino i zagnieść gładkie ciasto. Zawinąć w folię np. Gosia i schłodzić w lodówce przez ok. 1-2 godz.Z ciasta formować wałeczki o grubości ok. 1 cm i długości 6 cm ze spiczastymi końcami Układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia np.Gosia nadając ciastkom kształt rożków.Kawałeczki ciasta można także umieścić w specjalnej blaszce do rożków. Piec w temp. 180 stopni przez ok. 8-10 min. Ostudzone można ozdobić czekoladą lub posypać cukrem pudrem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.