Schabowy po amerykańsku


Ostatnio u mnie na blogu prawie same słodkości..no , ale ja co ja poradzę jak ja lubię piec....czas to zmienić i pokazać coś innego..tak więc zapraszam na kolejną odsłonę schabowego..tym razem schabowy po amerykańsku...ale czemu po amerykańsku trudno powiedzieć..przepis znaleziony tutaj. U mnie oczywiście było więcej niż 2 plastry..

  • 2 plastry schabu
  • sos sojowy
  • sól, pieprz
  • 1 płaska łyżeczka vegety
  • 1 łyżeczka słodkiej mielonej papryki
  • 1 łyżeczka przyprawy do kurczaka
  • bazylia
  • tymianek
  • 3 łyżeczki oleju
  • mąka, jajka i bułka tarta do panierki
  Wszystkie przyprawy wymieszać razem z olejem. Mięso rozbić i natrzeć z obu stron marynatą . Skropić sosem sojowym [ ja sos wymieszałam z przyprawami]. Odstawić do lodówki na 30 minut. Kotlety panierować w mące, jajku i bułce. Smażymy na rozgrzanym oleju.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.