Zupa z kluskami z multicookera



Kolejna potrawa z multicookera..tym razem zupka...
  • kawałek kapusty
  • 1-2 marchewki 
  • porcja rosołowa
  • 1-2 pomidory
  • ziemniaki
  • 1-2 łyżki oliwy
  • listek, ziele
  • sól, pieprz, wegeta
  • śmietana
  • koperek
kluski lane
  • 4 łyżki mąki
  • 2 jajka
  • sól

 Kapustę poszatkować, posypać odrobiną soli i wymieszać.
Ustawić multicooker - program  FRY na 10 minut i podsmażyć na oliwie pokrojoną marchewkę .Następnie ustawić program BOIL na 30 minut .Wlać wodę , dodać porcję rosołową, kapustę ,pokrojone w kosteczkę pomidory oraz ziemniaki.Dodać przyprawy , zamknąć pokrywę .Pod koniec wlać ciasto na kluski .
Jajka wbić do miseczki, dodać sól, mąkę i ucierać, aż na powierzchni ciasta ukażą się pęcherzyki powietrza.Wlewać ciasto cienkim strumieniem na gotującą się zupę. Zamieszać kluski i gotować 2 minuty. Ja mam specjalny ''przydaś'' do klusek , ale można takie kluski zrobić lejąc ciasto przez lejek...kluski można robić różne ..w zależności od ilości mąki..Dodać śmietanę, koperek, doprawić w razie potrzeby.





Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015

Komentarze

  1. Zjadłabym taką zupkę. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, że mogę Cię znów powitać w mojej akcji :) Zupka zacna. Wczoraj robiłam nieco podobną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również miło...akcja dopiero się zaczyna i na pewno jeszcze trochę wpisów dodam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.