Jajka w sosie



Pyszne i proste danie..jajka w sosie śmietanowym z dodatkiem zieleniny... u mnie akurat skończył się zapas mrożonego koperku, więc dałam natkę pietruszki i szczypiorek.


Jajka ugotować.Wodę z przyprawą do rosołu i zieleniną zagotować. Rozrobić mąkę z odrobiną wody i zagęścić sos . Chwilkę gotować, aż sos zgęstnieje, następnie dodać śmietanę. Doprawić w razie potrzeby do smaku solą i pieprzem. Podawać z ugotowanymi na twardo jajkami.



Wielki Post 2015 ALE JAJA!Zielono mi!Wielkanocne Smaki - edycja V

Komentarze

  1. Nie lepiej gotową przyprawę zamienić na suszone warzywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dołączenie do Zielonej Zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.