Pizza

Ciasto na pizzę robione w misce Tupperware ..zjedzone ze smakiem z dodatkiem ketchupu McDonald's..mniam ..pysznie było..ta pizzę robiłam dawno temu..a zapomniałam wstawić przepis..Przepisów na pizzę wypróbowałam już sporo..ale ciągle szukam nowych..ten akurat  podpatrzony tutaj..ja do ciasta na pizzę nie dodałam jajka ..po prostu zapomniałam...a ciasto i tak było pyszne..


Ciasto na pizzę
  • 3 dkg drożdży
  • 1 jajo
  • 3 szkl.mąki
  • 1 szkl. ciepłego mleka, ewentualnie wody
  • 1 łyżeczka cukru
  • 1 łyżka oleju
  • 1 płaska łyżeczka soli
Dowolne dodatki

W misce rozpuścić sól, cukier i drożdże. Wymieszać i dodać pozostałe składniki. Wymieszać delikatnie okrężnymi ruchami (ręką, łopatką). Zamknąć szczelnie miskę i odpowietrzyć poprzez delikatne potrząsanie okrężnymi ruchami. Wsadzić miskę do zlewu z ciepłą, lecz nie gorącą wodą. Poczekać, aż pokrywa sama odstrzeli – nasze ciasto jest gotowe!Blachę posmarować tłuszczem lub wyłożyć papierem do pieczenia. Wyłożyć ciasto,posmarować ketchupem z cukinii, ułożyć dodatki , posypać serem.Piec około 15-25 minut w temp. 220 stopni.









Komentarze

  1. Nie ma to jak domowa pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa... domowa pizza. Robiłam wczoraj i nie wyszła mi. W sensie była jadalna ale kucharka ze mnie (jeżeli chodzi o pizze) kiepska. Wolę kupić w pizzerii :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.