Rogale śniadaniowe



      Zawieruszony przepis...te rogaliki piekłam chyba z miesiąc temu...bo mam zdjęcie rogalika razem z syropem z mniszka. Mam sporo takich przepisów...no i może pomału uda mi się je jakoś Wam pokazać..tzn..pokazać to można szybko..ale trzeba najpierw zrobić wpis, napisać przepis itd..Te rogale robiłam ciut inaczej niż w przepisie..chociaż też można tak jak podaję, ale polecam inny sposób formowania..tutaj możecie zobaczyć filmik jak to się robi..

      Lepiej zjeść rogala domowego , niż takiego "sklepowego".
      • 3 szkl.mąki
      • 3/4 szk. letniego mleka
      •  2 łyżki wody
      • 30 g drożdży
      • 1 jajko
      • 2 łyżki masła roztopionego
      • 2 łyżeczki cukru
      •  szczypta soli
      • jajko do posmarowania
      Drożdże wymieszać z mlekiem, wodą i cukrem. Odstawić na kilka minut.Mąkę wymieszać z solą, dodać jajko, drożdże z mlekiem i na końcu rozpuszczone masło.Wyrobić ciasto,przykryć i odstawić na około 1,5 godziny w ciepłe miejsce.Rozwałkować na okrąg i pociąć na trójkątów.Każdy kawałek zwinąć do środka, przełożyć na blaszkę. Zostawić do wyrośnięcia na około 30 minut.Posmarować rogaliki rozbełtanym jajkiem.Piec w temperaturze 200 stopniach przez 20 minut.




      Lepiej z eko torbami od Odszukaj.com

      Komentarze

      1. Zjadłabym nie tylko na śnaidanie :D

        OdpowiedzUsuń
      2. śniadanie idealne, rogalik z miodem i mleko, pyszności:D śliczne Ci wyszły rogaliki:)

        OdpowiedzUsuń
      3. uwielbiam takie smakołyki
        Zapraszam Cię na moje rozdanie (trwa jeszcze tylko kilka dni ) do którego dołożyłam dziś trochę kosmetyków i biżuterii. Pozdrawiam Serdecznie :)

        OdpowiedzUsuń

      Prześlij komentarz

      Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
      Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.