Muffiny jak pączki

Pomysł na takie muffinki podpatrzyłam tutaj..ja zrobiłam z większej porcji...do nadzienia wykorzystałam pyszną konfiturę z wiśni , którą można kupić w Anielskich Przysmakach..

Składniki na 8 muffinek:
  • 30 dkg mąki pszennej
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 80 ml oleju
  • 2/3 szkl. cukru
  • 1 jajko
  • 175 ml maślanki
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
Dodatkowo

  • 4 łyżki dżemu /konfitury z wiśni
  • 2 łyzki cukru
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • 2 łyżki margaryny
Mąkę przesiać razem z cukrem pudrem, dodać proszek do pieczenia oraz sól. W oddzielnej miseczce olej połączyć razem z jajkiem, maślanką oraz ekstraktem z wanilii. Mieszaninę dodać do suchych składników i wymieszać do połączenia składników. Papierowe foremki na muffinki wypełnić łyżką ciasta, robiąc na środku lekkie wgłębienie na dżem. Wypełnić 0,5 łyżeczką dżemu i przykryć łyżką ciasta. Najlepiej jeśli foremka zostanie napełniona do 3/4 wysokości. Piec w temp. 180 C przez ok. 20 min.
Margarynę rozpuścić, cukier wymieszać z cynamonem. Wierzch jeszcze ciepłych muffinek posmarować roztopionym masłem i obtoczyć w mieszance cukru z cynamonem. 


Walentynki - czym TO się je?Słodkie Walentynki 2014Bardzo Tłusty Czwartek 2014

Przypominam i zapraszam ..

Komentarze

  1. piekłam je ostatnio u siebie:) wyszły jedne z lepszych muffin jakie jadłam, puszyste, mięciutkie i delikatne, szkoda tylko, że zrobiłam z małej porcji, bo wciągnęliśmy 12 muffin na raz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham muffiny i kocham paczki! Cos zdecydowanie dla mnie!

    Bardzo milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia - lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.