Bajaderki piernikowe

Takie bajaderki można zrobić z różnego rodzaju ciast...u mnie akurat zostało piernika...więc bajaderki były piernikowe...do bajaderek można dodać różnego rodzaju bakalie itp.ale w pierniku akurat były , więc bajaderki zrobione były w ekspresowym tempie i bez żadnych dodatków.Do obtoczenia bajaderek użyłam między innymi wiórki kokosowe Kresto..polecam...
  •  okruchy różnych ciast
  • ewentualnie bakalie
  • dżem
  • posypka 
  • wiórki kokosowe
Ciasto pokruszyć za pomocą blendera, dodać dżem,wymieszać.W razie potrzeby dodać trochę przegotowanego mleka,aby ciasto było wilgotne [ ja nie dawałam].Z ciasta formować małe kulki , obtoczyć w kolorowej posypce lub wiórkach kokosowych.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.