czwartek, 7 listopada 2013

Zrazy w panierce z chleba

Pomysł na takie zrazy powstał tak ot ..podczas robienia kotletów schabowych...zrobiłam tylko kilka takich zrazów na spróbowanie..no i...zrazy okazały się smaczne...

  • 50-60 dkg mięsa wieprzowego[ schab, szynka lub polędwica]
  • kilka łyżek mąki
  • 2-3 jajka
  • kilka kromek czerstwego chleba
  • wegeta
  • sól, pieprz 
  • musztarda
  • natka pietruszki [ miałam  mrożoną]
  • kilka parówek
Mięso pokroić w plastry. Rozbić tłuczkiem, oprószyć pieprzem i solą.Każdy plaster mięsa posmarować musztardą, posypać pokrojoną natką pietruszki,położyć kawałek parówki. Zwinąć rulonik i spiąć wykałaczką.Panierować mące,w rozbełtanych i lekko doprawionych jajkach , a następnie w chlebie .Z chleba usunąć skórki, pokruszyć [ np.w malakserze lub blenderze] , dodać trochę przypraw i wymieszać. .Usmażyć z każdej strony.





8 komentarzy :

  1. Zrazy prezentują się wyśmienicie :) Muszę spróbować je przygotować na obiad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Możliwe...ale jak dla mnie to są zrazy..a zresztą nazwa nie ważna...ważne aby było smaczne..

      Usuń
  3. Ciekawa ta panierka :) A z nazwą to wiadomo - zawsze ktoś inaczej coś nazywa. Świetnym przykładem są kluski na parze :P Ale, tak jak napisałaś, chodzi o to żeby było smacznie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...no własnie z nazwami tak to bywa...dla mnie w sumie devolay kojarzy się ciut inaczej..Pozdrawiam również..

      Usuń
  4. wyglądają świetnie, bardzo ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.