Rafalello

Rafaello już było na moim blogu..ale to jest ciut inne .. zrobione także przez moją starszą córkę......według mnie ilość mąk jest ciut za duża..ale podaję, tak jak robiła córka ze znalezionego w necie przepisu..nie zapisałyśmy linku strony i nie wiem dokładnie skąd pochodzi..
  • 1 kostka masła
  • 0,5 kostki margaryny
  • 5 łyżek mąki pszennej
  • 5 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 3,5 szkl. mleka
  • 25 dkg cukru
  • 4 żółtka
  • cukier wanilinowy
  • 20 dkg wiórek kokosowych
  • 2 opakowania krakersów
Do 1 szkl. mleka dodać żółtka, obydwie mąki i wymieszać.Resztę mleka zagotować z cukrami. Następnie wlać masę żółtkową i gotować ciągle mieszając aż zgęstnieje.Odstawić do wystudzenia. Miękkie masło i margarynę utrzeć i dodawać po łyżce masy budyniowej.Po połączeniu się składników dodać wiórki kokosowe [ trochę zostawić do posypania wierzchu] i wymieszać.W blaszce ułożyć krakersy, masa itd aż do wyczerpania masy i krakersów [ostatnią częścią ma być masą kokosową] .Posypać wiórkami..Wstawić na 2 godziny do lodówki, by krem zgęstniał, a krakersy zmiękły.

Komentarze

  1. Inne spojrzenie na rafaello, niż to, które uwielbia mój tata i które pewnie już widziałaś na moim blogu :) Wygląda bardzo ładnie
    dariawkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm rafaello uwielbiam, więc na pewno ciasto jest pyszne;)

    http://katarzynagotuje.blogspot.com - zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.