Schabowy w otrębach



Schabowy..można zrobić na wiele sposobów..dziś zrobiłam w panierce z otrębów..miałam otręby owsiane i pszenne i takie wykorzystałam...zarówno kotlety mielone [ bo w panierce z otrębów też robiłam] jak i schabowe wyszły pyszne...przy okazji zrobiłam mały eksperyment i zrobiłam jeszcze inne schabowe, ale o nich następnym razem..
Mięso pokroić w plastry,lekko rozbić. Jajka roztrzepać, dodać przyprawy. Kotlety panierować w mące, roztrzepanym jajku i otrębach.Smażyć z obu stron na rumiano.

Komentarze

  1. fajny pomysł, ja lubię w migdałach:) też smaczne:) albo z płatkami kukurydzianymi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Ja też często panieruję mięsko w otrębach i sezamie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.